Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Oscar Romero: Ο Θεός ξέρει τι μου κοστίζει το να μην συναινώ.

..









.....Υπάρχουν μερικοί που θα ήθελαν να μην κηρύττω έτσι όπως πιστεύω ότι το απαιτεί η Εκκλησία .Λένε ότι έτσι θα απέφευγα πολλά προβλήματα.Διαβεβαιώνουν ότι κανείς δεν θα με κατέκρινε ούτε θα με κατηγορούσε ,ότι θα διαφυλασσόταν η ενότητα  των επισκόπων ,και ότι οι σχέσεις της Εκκλησίας με την κυβέρνηση θα ήταν ομαλότερες.Εγώ όμως πιστεύω ότι οι φωνές που πρέπει να ακούω είναι οι φωνές της αυθεντικής εκκλησιαστικής πίστης,του κλήρου μου,που συμμερίζεται βαθύτατα την προσπάθειά μου να υλοποιήσω αυτή την πίστη μέσα από τις συνθήκες του Ελ Σαλβαντόρ και της συνείδησης μου,κι' όχι άλλες φωνές που φαίνονται να μην εναρμονίζονται με το Ευαγγέλιο ή με τη διδασκαλία της Εκκλησίας.

  Προκειμένου να αποφύγω επιθέσεις και κατηγορίες εκ μέρους μιας πλευράς,θα φαινόταν βολικότερο να συναινέσω στις φωνές που με καλούν να αλλάξω πορεία.Ο Θεός ξέρει τι μου κοστίζει το να μην συναινώ.Αλλά το καθήκον μου ως ποιμένα με ωθεί να παραμένω πιστός σε πείσμα κάθε αντιξοότητας...
(από την επιστολή στον Καδινάλιο Sebastiano Baggio) 21/5/78


Το παραπάνω κείμενο περιέχεται στο βιβλίο "The Church is all of you thoughts of Archibishop Oscar Romero" και έχει αποδοθεί στην Ελληνική από την Ελένη Ταμαρέση-Παπαθανασίου


Περιοδικό ΕΞΟΔΟΣ ,Τεύχος 2(6)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...