Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

ΤΗΝΟΣ: Όταν οι ιερωμένοι μηνύουν πιστούς."Χριστουγεννιάτικες" συλλήψεις.

Όποιος γνωρίζει την πραγματικότητα στο νησί ξέρει  πολύ καλά ότι τα πράγματα κινδυνεύουν να ξεφύγουν.Οι χειρισμοί από πλευράς της της Διοίκησης της Εκκλησίας ,σε τοπικό επίπεδο ,θεωρούνται από πολλούς απόλυτα λανθασμένοι.Σαν να μην έφθαναν όλα αυτά που οι κάτοικοι έχουν ζήσει μέχρι σήμερα και  έχουν σκανδαλιστεί ,από ότι υποστηρίζουν, σε δεκάδες δημοσιεύματα στο διαδίκτυο  φθάσαμε στο σημείο το Λιμενικό Σώμα να συλλάβει το συμπατριώτη μας κ.Παναγιώτη Πρασσά, Ιστορικό(ΜΑ) μετά από μήνυση του ιεροδιάκονου Αλέξιου Παπαδόπουλου.Η εξέλιξη αυτή και μάλιστα μέσα στις "Άγιες μέρες "των Χριστουγέννων μας λύπησε πολύ και δυστυχώς απέδειξε  ότι κάποιοι έχουν χάσει τον τελείως τον έλεγχο.Τι πιο θλιβερό για ένα κληρικό από το να λειτουργεί με αυτό τον τρόπο λίγες μέρες μάλιστα μετά τη γέννηση του Χριστού. 
Δημοσιεύουμε τη δήλωση που ο κ.Πρασσάς ανέβασε στο διαδίκτυο .Θα ακολουθήσει  δημοσίευση κείμενου  με την προσωπική εκτίμησή μας για όσα συνεχίζουν να συμβαίνουν στην Τήνο. 


του Παναγιώτη Πρασσά

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
Μετά τη σύλληψη του Χριστόδουλου Ξηρού το ελληνικό κράτος δια του… δραστήριου Λιμενικού Σώματος σημείωσε μία ακόμη επιτυχία κατά του κοινού ποινικού εγκλήματος και της τρομοκρατίας: Συνέλαβε την αφεντιά μου για εξύβριση και απειλές εναντίον του ιεροδιάκονου Αλέξιου Παπαδόπουλου. Σας διαβεβαιώ στην ανδρική μου τιμή και στην τηνιακή μου αξιοπρέπεια ότι το ΜΟΝΟ που σε απολύτως κόσμιο ύφος του είπα ήταν ότι δεν θα του ξαναεπιτρέψω εγώ και οι συμπατριώτες μου να μας μαγνητοσκοπήσει με το κινητό του ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Κατόπιν, με απειλητικό ύφος θέλησε να με «συστήσει» (αυτή ήταν η κωδικοποιημένη φράση του) στον κ. λιμενάρχη Τήνου. Με προκάλεσε δύο φορές με έμμεσες απειλές και ειρωνείες, ενώ εγώ τον απέφευγα λέγοντας του ότι «όπως κατάντησαν την Εκκλησία μας, θα καταλήξουν να κυκλοφορούν μόνο με συνοδεία λιμενικών και αστυνομικών. Δεν είμαστε κότες, παλεύουμε για το δίκιο μας». Όταν με ρώτησε ποιος είμαι του είπα ότι «ξέρεις πολύ καλά ποιος είμαι» πράγμα που απέδειξε ευθύς αμέσως, καθώς, ενώ δεν με γνωρίζει, με μήνυσε ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ δύο ώρες μετά.


Οι μάσκες της δήθεν «ανεξικακίας», «γαλήνης» και «ειρήνευσης» έπεσαν! Έδειξαν στο πρόσωπό μου το πραγματικό δικό τους πρόσωπο. Θέλουν να μας εκφοβίσουν και να μας τρομοκρατήσουν. Συνεχίστε με την ίδια ένταση τον αγώνα. Μπορεί να μήνυσε εμένα, αλλά δεν ξέρω αν η Μητρόπολη έχει τόσα χρήματα ώστε να μηνύσει 10.000 Τηνιακούς! Δεν θίγουν εμένα, προσβάλλουν κατάφωρα και απροκάλυπτα την αξιοπρέπεια και το δίκιο του τηνιακού λαού και τα δικαιώματα του Έλληνα πολίτη. Με τα πενιχρά μου μέσα, θα φτάσω μέχρι το τέλος, μέχρι τη δικαίωση, τη δική μου αλλά κυρίως τη ΔΙΚΗ ΜΑΣ.

Ενημερώνω τους συμπολίτες μου αλλά και τον έντιμο μηνυτή μου ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου. Ευθύς μόλις μου γνωστοποιηθεί το ακριβές περιεχόμενο της μήνυσης θα προβώ πάραυτα σε ΜΗΝΥΣΗ για ψευδή καταμήνυση και απειλές εις βάρος μου. Δηλώνω αδίστακτος και μη ανεξίκακος, σε αντίθεση με τους μηνυτές μου.
Συμπολίτες μου, είμαι δίπλα σας και σας καλώ ΟΛΟΥΣ δίπλα μου, το μόνο που ζητώ είναι την ηθική σας συμπαράσταση και στήριξη!
Ούτε ένα βήμα πίσω, μέχρι τη νίκη πάντα!
Υ.Γ: Η συμπεριφορά των αξιωματικών και υπαξιωματικών του Λιμεναρχείου Ραφήνας –σε αντίθεση με άλλα λιμεναρχεία– ήταν ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ και ΑΨΟΓΗ. Αντιθέτως, γνωστός επιχειρηματίας της Τήνου μας που με φωτογράφιζε ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ κατά τη διάρκεια της σύλληψής μου, καλείται να μου αποστείλει τις φωτογραφίες, ώστε να τις δείχνω με υπερηφάνεια στα παιδιά μου αύριο!...

2 σχόλια:

  1. Δυστυχως εχουν χασει τον ελεγχο των πραξεων τους και καθε μερα π
    ανε
    προς το χειροτερο.Τι αλλο να περιμενουμε?Ο κοσμος πλεον δεν τους αναγνωριζει! Εμεις παραμενουμε πιστοι οπως μας διδαξαν οι αγνοι αγιοι παπαδες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχοντας προσωπική εμπειρία για το πως "πέρασε" στα χέρια τους και δικός μας προσκυνηματικός ναός (με σεβαστό ταμείο φυσικά) εύχομαι στον άνθρωπο καλή δύναμη και να τον συγχαρώ που επέλεξε το δρόμο του αγώνα σε αντίθεση με μένα που παραδόθηκα αμαχητί, σοκαρισμένος βέβαια από αυτά που έβλεπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...