Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ἵνα κρύψω ἐν τάφῳ, ὃς ὡς ξένος οὐκ ἔχει τὴν κεφαλὴν ποῦ κλῖνῃ







Η είδηση…
Τραγικός επίλογος στο Φαρμακονήσι
Δεκαοκτώ ημέρες μετά το ναυάγιο, το ωκεανογραφικό σκάφος "Στράβων" του Πολεμικού Ναυτικού, εντόπισε σε βάθος 73 μέτρων το ναυάγιο του βυθισμένου σκάφους κοντά στη βραχονησίδα του Φαρμακονησίου. Τέσσερις νεκροί μετανάστες, μεταξύ των οποίων δύο παιδιά, ανασύρθηκαν από το σκάφος που βυθίστηκε στο Φαρμακονήσι, στις 20 Ιανουαρίου, κατά τη διάρκεια της επιχείρησης ρυμούλκησής του από σκάφος του Λιμενικού Σώματος. [Παρασκευή 7/2/2014]                                


Το τραγούδι…
«Περιπλανώμενο»

Η Ανδριάνα Μπάμπαλη  τραγουδά για όσους βγήκαν από το νερό με πρόσωπα στεγνά.


Χαθήκανε και το νερό
τους έφερε ως εδώ
Αδέσποτα χωρίς χαρτιά
με πρόσωπα στεγνά

"Εγώ που χρόνια τώρα τριγυρνώ
σαν πουλί περιπλανώμενο
μες στη μοναξιά, μες στην ξενιτιά
που δεν την αντέχω άλλο πια..."

Ξένος ήμουνα κι εγώ
πριν γίνω αφεντικό
πριν χτίσω και φτιαχτώ
πριν μάθω να ξεχνώ
Ξένος ήμουνα αλλά
εσύ είσαι ο ξένος πια
και δίπλα μου όπως ζεις
τη μέρα μου ενοχλείς

Χαθήκαμε μες στην κοιλιά
μιας μάνας που ξεχνά
Κι απ’ το εμείς το ξένο εγώ
μου λέει να μισώ


Και ο Επιτάφιος Θρήνος για τους άταφους νεκρούς του Αιγαίου…
…ὁ ωσφ θεασάμενος, προσλθε τ Πιλάτ κα καθικετεύει λέγων·  δός μοι τοτον τν ξένον, τν κ βρέφους ς ξένον ξενωθέντα ν κόσμ· δός μοι τοτον τν ξένον, ν μόφυλοι μισοντες θανατοσιν ς ξένον· δός μοι τοτον τν ξένον, ν ξενίζομαι βλέπειν το θανάτου τ ξένον· δός μοι τοτον τν ξένον, στις οδεν ξενίζειν τος πτωχούς τε κα ξένους· δός μοι τοτον τν ξένον, ν βραοι τ φθόν πεξένωσαν κόσμ· δός μοι τοτον τν ξένον, να κρύψω ν τάφ, ς ς ξένος οκ χει τν κεφαλν πο κλν· δός μοι τοτον τν ξένον, ν Μήτηρ καθορσα νεκρωθέντα βόα· Υἱὲ κα Θεέ μου, ε κα τ σπλάγχνα τιτρώσκομαι, κα καρδίαν σπαράττομαι, νεκρόν σε καθορσα, λλ τ σ ναστάσει θαρροσα μεγαλύνω.
(Ακολουθία Μ. Παρασκευής)


για την 

αντιγραφή                                                                                                                                        γ.μ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...